ריקוד לחתונה
  • הגיע יום החתונה שלכם, יום מיוחד ומושקע ביותר בחייכם כאשר כל תשומת הלב והמבטים מופנים אליכם ודאי תירצו להיראות ולהרגיש במיטבכם.
  • אין כמו ריקוד חתן כלה מיוחד לחתונה כדי ליצור את האטרקציה של הערב בו אתם חולקים רגע מיוחד שהוא רק שלכם כאשר המבטים נפגשים והחיוך ממיס, ואחיזת הגבר עוצמתית.
  • אם ריקוד חתן כלה בשיר סלואו מרגש עד דמעות, או ריקוד טנגו עוצמתי, אם בוואלס אנגלי נסיכתי או ריקוד סלסה ממריץ וסקסי, אם בריקוד מושחת מפתיע וחדשני או דווקא ריקוד היפ הופ היתולי.
    • ריקוד חתונה – תאווה לעיניים!
    • ריקוד חתונה – הפתעה מקסימה למשפחה וחברים!
    • ריקוד חתונה – זיכרון שישמח אתכם במשך שנים רבות !
    • ואם פשוט לדעת קצת לרקוד ביחד וקצת לחוד ולהינות יותר ממה שאתה רגילים, ברחבת הריקודים.

      על תחששו, גם אם אף פעם לא רקדתם לפני כן!

    • אנו מאמינים בכל תלמיד!
      • אנו משקיעים את כל הידע והניסיון שלנו כדי ללמד אתכם לרקוד!
      • כבר בשיעור הראשון תלמדו לרקוד ואלס, אפילו בלי שום ידע קודם!
      • תוך 5 שיעורים בלבד נלמד אתכם לרקוד ריקוד חתונה ותוך 5-8 שיעורים נוכל להכין מופע יפה ומרתק!
      • ריקוד חתונה ניתן ללימוד בשיעורים פרטיים בלבד.
      • מורים מקצועיים!
  • בשביל זה אנו כאן למענכם!

שיעורי ריקוד לחתונה – שאלות ותשובות

כיצד מתנהלים השיעורים בסטודיו לזוגות לפני חתונה?
שיעורי ריקוד חתן כלה הם שיעורי ריקוד פרטיים, בסטודיו פרטי, רק בני הזוג והמדריכה או/ו המדריך, מהצעד הראשון, בקצב המותאם עבורם ובתשומת לב אישית מיוחדת להם ובאווירה חמה וביתית. התוכן של שיעור ריקוד לחתונה מותאם לסגנונות הריקוד המועדפים על הזוג בהתאם לרמה הנדרשת עבורם, לטעמם האישי של בני הזוג, לאופי ולקהל החוגגים בחתונה. קיימים מספר סגנונות ריקוד פופולריים לאלו ביניכם אשר מבקשים ללמוד ריקוד חתן ביניהם ריקוד סלואו, מגוון ריקודי זוגות וריקודים סלוניים כמו ואלס, טנגו, סלסה (פופולרי!), צה צה צה, רוק'נרול, היפ הופ ועוד.
כמה שיעורים לוקח ללמוד ריקוד חתן כלה?
מספר השיעורים ראשית נקבע בהתאם לרמת הכוריאוגרפיה אותה רוצה הזוג- מספר סגנונות הריקוד המשולבים ומספר האלמנטים הנכללים בריקוד, ככל שמספר הסגנונות עולה וככל שהרמה עולה, כמובן שמספר השיעורים עולה. בנוסף – הוא בהתאם לניסיון הקודם של הזוג, ובכך לקליטה של הזוג בזמן השיעורים, ולתרגול שלהם מחוץ לשיעורים – המדד המצמצם ביותר את מספר השיעורים הוא התרגול של הזוג מחוץ לשיעורים. ככל שהזוג מתמיד בתרגול, כך מספר השיעורים מצטמצם וכך גם הקליטה שלהם מהירה יותר.
כמה זמן להתחיל מראש ללמוד ריקוד חתן כלה?
מומלץ להתחיל כשלושה ארבעה חודשים מראש – כדי להשיג תוצאות מקסימליות. ובכך שזרימת הריקוד ברחבה תעלה וכך גם הביטחון, ישנם זוגות שמגיעים אף זמן רב יותר מראש, ואף לומדים סגנונות נוספים שמעשירים את החוויה שלהם ברחבת הריקודים. ישנם זוגות רבים מאוד שגם מגיעים ברבע האחרון, ועם מקצועיות גבוהה שלנו ודרבון שלהם, וכמובן רצון עז שלהם, הם מגיעים לתוצאות טובות מאוד. כך שגם מומלץ להגיע שבועיים, ושבוע מראש. בסטודיו עשינו את הבלתי יאומן.
איזה ריקוד כדאי ומומלץ לעשות?
ישנם ריקודים שונים ומגוונים מומלצים – כל זוג יכול לבחור את הריקוד המיוחד עבורו, ולהפתיע את באי האירוע. ניתן להפתיע בריקוד סלואו עדין ורומנטי, או בוואלס נסיכתי, טנגו סוער ודרמטי, סלסה סקסית, צ'ה צ'ה צ'ה שובב, היפ-הופ משעשע, רוקנרול קופצני ומשלהב ועוד. והלהיט בשנים האחרונות הוא שילוב של מספר סגנונות המעצים את חוויות הלימוד ואת ההפתעה המיוחדת באירוע.
כיצד בוחרים את הריקוד המתאים עבור הזוג?
ניתן לחפש באתר ואף להיכנס לערוץ המותאם ביו טיוב, בו תוכלו לראות ריקודים שונים ומגוונים של זוגות אחרים ולדלות רעיונות. בכל מקרה, כל זוג מקבל שיעור ריקוד בו המדריכה תוכל לספר ולהמליץ על מיטב הסגנונות והריקודים הפופולריים ולהתאים את הריקוד המיוחד עבור הזוג.
לאחר שבוחרים סגנון ריקוד – כיצד בוחרים שיר לריקוד חתן כלה?
לנו בסטודיו לרקוד יש מגוון רחב של שירים בכל אחד מסגנונות הריקוד הרלוונטיים לריקוד החתן כלה המסורתי. נשמח להשמיע לכם בשיעור המלצות רבות, ולבחור ביחד עמכם.

חבילות מסלול לבחירה:

חבילת Bronze

שיעור פרטי בודד חד פעמי
240 לשיעור 60 דק'
  • שיעורים פרטיים בהם תלמדו איך לרקוד את הצעדים הבסיסיים ולאלטר על רחבת הריקוד. החתן ילמד להוביל וליזום מגוון תנועות וסיבובים ובת זוגתו תלמד להבין את ההובלה שלו ולזרום יחדיו כדי שהריקוד יראה טבעי .

חבילת Sliver

4 שיעורים פרטים
240
180 לשיעור 60 דק'
  • אימונים פרטיים אינטנסיביים בהם הזוג ילמד מגוון צעדים ואפשרויות אילטור ובנוסף יכין מספר קומבינאציות קבועות בהם יוכל להשתמש תוך כדי הריקוד. צוות הסטודיו יסייע בכול הקשור לשיר\מנגינה שבחרתם (במידה ודרוש עיבוד מוזיקאלי כלשהו). חבילה זו כוללת הכנת סגנון ריקוד אחד בלבד.
Popular

חבילת Gold

6-7 שיעורים פרטים
240
140 לשיעור 60 דק'
  • אימונים פרטיים אינטנסיביים לקראת החתונה. ליווי פרטני בתהליך הבניה של הריקוד. יצירת כוראוגרפיה יחודית מהצעד הראשון עד לקומבינאציות המשלבות צעדים ,סיבובים, השכבות והרמות לבחירתכם. אפשרות שילוב של שני סגנונות ריקוד, לדוגמא: סלאו וסלסה, ואלס ורוק-אנד-רול וכו'..

שמור על הקשר!

טלפונים:
054-3101029, 054-4227501

מייל שלנו:
info@dancekesem.com

סניף עפולה

רח' יהושע חנקין 34

סניף נוף הגליל

רח’ שומרון 4 (רסקו קטן)

סניף מגדל העמק

רח’ הצאלון 2 (תחנת דלק סונול)